Tuesday 12 May 2015

Kebangkitan semula Mr.Kitt

Selamat tengah malam semua, ya anda bersama saya kembali iaitu Mr.Kitt.... pertama sekali saya ingin memohon maaf atas kehilangan saya atau patut saya kata lenyap dari dunia blogging kerana saya sedang menjalani rawatan...nehhh tidak kritikal  cuma sederhana kritikal...mungkin saya tidak patut cerita mengenai trauma saya.... kerana saya tidak perlukan simpati sesiapa..... ok cukup lah dengan semua itu.... kembali kepada tajuk utama kisah bagi tahun 2015. Saya sekarang ini berada di Pahang menjalani hari-hari biasa di kolej saya...... pada masa lapang saya akan menulis novel dan juga menjadi freelance photographer demi mengisi kekosongan dihati saya dan juga untuk meng'happy'kan diri saya yang baru saja menjalani rawatan. Saya juga boleh menjadi Doktor Cinta korang semua jika korang mahu, kerana itulah kerja saya sebab ramai yang kata yang saya nie penulis novel cinta boleh juga selesaikan masalah cinta orang lain. TETAPI, itu bergantung kepada kisah yang korang ceritakan kalau takde tokok tambah lah. Kalau ada, saya cuma boleh tolong mana yang saya mampu sahaja.  ok lah sampai disini sahaja saya punya kisah dan coretan... Jangan risau ada sambungannya iaitu Part 2 yang saya akan coretkan sebentar lagi. Harap Bersabar dan sebarang pertanyaan sila tinggalkan di comment. Insha Allah saya akan membalas comment korang :)

No comments:

Post a Comment